Heb je een vraag en wil je weten waar je deze het beste kunt stellen? Om je zo snel en goed mogelijk te helpen kun je dit op verschillende manieren doen, afhankelijk van het type vraag.
Je staat er niet alleen voor!
Heb je een inhoudelijke vraag over een cursus die je volgt? Stel deze dan in de cursus bij het betreffende onderdeel door in het menu aan de linkerkant op Stel een vraag te klikken. Ook kun je je vraag rechtstreeks op het Community-forum plaatsen. Je vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord door de Tech Academy community.
Snelste antwoorden
et kan ook zijn dat we het antwoord op jouw vraag al klaar hebben staan op de pagina met meest gestelde vragen. Je kunt jouw vraag direct bovenaan de pagina intypen, dan worden de best passende antwoorden direct getoond. Ook kun je jouw vraag intypen in de Help-widget onderaan iedere pagina. Ook daarin worden direct de best passende antwoorden uit de kennisbank voor je opgezocht. Gevonden wat je zocht? Zo snel kan het gaan!
Klantenservice
Heb je het antwoord niet kunnen vinden of heb je een administratieve vraag? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier in de Help-widget onderaan de pagina, of stuur een e-mail naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld dan ‘Tech Academy’ in de onderwerpregel, dan proberen wij je zo snel mogelijk te helpen. Je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 023 536 44 01.